Wdrażanie CRM: określ swoje cele.

Plan wdrażania CRM:
Określ swoje cele.

 Planowanie jest krokiem milowym w procesie wdrażania nowych systemów i oprogramowania w firmie.  To pierwszy i najważniejszy punkt , dzięki któremu przygotujesz się na udany proces implementacji nowych zasobów. Aby właściwie wszystko zaplanować, musisz: określić swoje cele biznesowe,  przeanalizować i zmapować procesy biznesowe, a także określić kluczowych "graczy", którzy pomogą Ci zrozumieć każdy aspekt Twojej działalności.  Zrób z nami swój pierwszy krok.                                                           

Jak określić cele biznesowe?

Miej jasny zarys tego, co chcesz osiągnąć, poprzez wdrożenie CRM w swojej firmie. Poniżej znajdziesz przykładowe pytania, które pomogą Ci znaleźć właściwą odpowiedź:

Co próbuję osiągnąć korzystając z Zoho CRM?

Jakie są moje główne priorytety biznesowe?

Jakie są moje plany biznesowe i jak zamierzam je osiągnąć?


Stwórz praktyczną listę.

Tworząc listę celów biznesowych natychmiast określisz jakie procesy biznesowe chcesz usprawnić i jakie dane uzyskać w swoim systemie CRM. Skorzystaj z naszego przykładu i dopasuj go do swojej sytuacji biznesowej.


Przykład:

Cel biznesowy

Zwiększyć liczbę zadowolonych Klientów.

Jak chcesz go osiągnąć?

Poprawić zaangażowanie w relacjach.

Czego szukać w CRM?

Segmentacja klientów według ich zainteresowania, preferencji i wzorców zakupowych.  Na tej podstawie zaplanuj ukierunkowane strategie marketingowe.

Zautomatyzowane wiadomości follow-up ,  które regularnie angażują klientów  oraz aktywna obecność w mediach społecznościowych.

Zwiększyć sprzedaż i wydajność.

Zidentyfikuj i wyeliminuj luki w proces sprzedaży.

 Usprawnienie procesów biznesowych w CRM i automatyzacja najważniejszych procesów zwiększających produktywność.


Redukcja kosztów operacyjnych i czasu.

Automatyzacja ręcznych i powtarzalnych procesów lub działań.

 Wykorzystanie przepływów pracy i makra do automatyzacji powtarzalnych czynności. 


Zwiększyć sprzedaż sprzedaż krzyżową i retencję klientów.

Centralizacja wszystkich danych związanych z klientami, aby uzyskać całościowy obraz cyklu sprzedaży i udostępnić go  zespołom.

 Wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu: dane klienta, interakcje w mediach społecznościowych, poczta elektroniczna i wsparcie techniczne. 



Jesteś gotowy by iść dalej?

W kolejnych krokach dowiesz się jak dokumentować, analizować i mapować procesy biznesowe.

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0